مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-05پزشكي

درخشش دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی در المپیاد علمی کشوری


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب سه دیپلم افتخار در پانزدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب سه دیپلم افتخار در پانزدهمین المپیاد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور شدند.

وی گفت: درخشش دانشجویان با کسب دو دیپلم افتخار در حیطه همگرایی در علوم پایه توسط دانشجویان رشته پزشکی خانم نگین آرمیده و خانم آرینا انصاری و یک دیپلم افتخار در حیطه آموزش پزشکی توسط سارا خسروپناه از دانشجویان کوشای این دانشگاه در پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور، مایه افتخار و سربلندی است، چرا که فصلی جدید از مسیر تلاش و کوشش برای سال های آتی گشوده شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن تبریک به این دانشجویان افتخارآفرین، افزود: درخشش در این دوره مسابقات، نشانگر و امیدبخش نسلی نوخاسته و تلاشگر است که نه تنها در عرصه آموزش که در سطحی بالاتر و تازه تر با کوشش مضاعف و انگیزه قوی درصدد فتح قله های مو فقیت و افتخار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی در المپیاد علمی کشوری

درخشش دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی در المپیاد علمی کشوری