مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:102023-10-22ورزشي

بازی های پاراآسیایی هانگژو/ شروع کار پاراتنیس روی میز با رقابت غلامی


محمد عرفان غلامی صبح امروز به عنوان اولین ورزشکار پاراتنیس روی میز ایران در پاراآسیایی هانگژو به میدان رفت و مقابل حریف ژاپنی شکست خورد.

- محمد عرفان غلامی صبح امروز به عنوان اولین ورزشکار پاراتنیس روی میز ایران در پاراآسیایی هانگژو به میدان رفت و مقابل حریف ژاپنی شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین روز از رقابت های پاراتنیس روی میز هانگژو و در قسمت انفرادی مردان، محمد عرفان غلامی نخستین نماینده کشورمان بود که به میدان رفت.

او که در گروهی سخت با قهرمان ژاپن و قزاقستان قرار گرفته، در نخستین دیدار به مصاف ورزشکار رده 3 آسیا یعنی قهرمان ژاپنی رفت.

غلامی که بسیار با روحیه مسابقه را شروع کرد، توانست یک ست از حریف نامدار خود بگیرد اما در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

او فردا به مصاف رقیب قزاقستان می رود تا در صورت کسب پیروزی از این گروه به مرحله بعد صعود کند.

مهرداد علی قارداشی : شانس مدال داریم مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز و سرپرست تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو با اشاره به مسابقه عرفان غلامی گفت: این نتیجه قابل پیش بینی بود چرا که درست مثل رشته تنیس روی میز، در پاراتنیس روی میز نیز تمام قدرت های دنیا در جنوب شرق آسیا هستند و سطح مسابقات آسیایی دست کمی از المپیک یا جهانی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های پاراآسیایی هانگژو/ شروع کار پاراتنیس روی میز با رقابت غلامی

بازی های پاراآسیایی هانگژو/ شروع کار پاراتنیس روی میز با رقابت غلامی