مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-05بين الملل

کابوس بایدن از توقف کمک های آمریکا به اوکراین


رییس جمهور ایالات متحده آمریکا نگران است که آشفتگی های سیاسی در کنگره مانع از ادامه کمک های ایالات متحده به اوکراین برای نبرد با روسیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ـ جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده روز گذشته (چهارشنبه) اذعان کرد، نگران است مبادا آشفتگی های سیاسی در واشنگتن، کمک های این کشور به اوکراین را تهدید کند و از جمهوری خواهان خواست تا درگیری های داخلی خود را متوقف کرده و به جای آن از کمک های ضروری و مهم به کی یف حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه انگلیسی گاردین ، ابراز نگرانی بایدن، تحت تاثیر هرج و مرج های سیاسی اخیر ایجاد شده در مجلس نمایندگان آمریکا، بوده است و وی عنوان کرده که به زودی سخنرانی بزرگی را در مورد ضرورت کمک به اوکراین در جنگ این کشور با روسیه ایراد خواهد کرد.

بایدن در پاسخ به این سؤال که آیا این امکان وجود دارد که برکناری کوین مک کارتی رییس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا از سوی تندروهای جمهوری خواه بتواند در روند تخصیص کمک های مالی بیشتر به اوکراین ایجاد اختلال کند، گفت: این موضوع مرا نگران می کند با این حال می دانم که اکثریت اعضای مجلس نمایندگان و سنا در هر دو حزب عنوان کرده اند که  از تامین مالی اوکراین حمایت می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس بایدن از توقف کمک های آمریکا به اوکراین

کابوس بایدن از توقف کمک های آمریکا به اوکراین