مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-18اجتماعي

مرکز اسناد کارخانه سیمان ری تخلیه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وضعیت اسنادی که در کارخانه سیمان ری نگهداری می شود مناسب نیست رطوبت و فضایی که این اسناد در آنجا نگهداری می شوند تنها برای حفاظت از آنهاست وگرنه هزاران سند موجود است که مرمت، - قرار است به زودی بخش موزه اسناد کارخانه سیمان ری توسط یکی از مؤسسه های هنر های تصویری به منظور فیلمبرداری تخلیه شود این درحالی است که هزاران سند درحال فروپاشی در این بخش نگهداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وضعیت اسنادی که در کارخانه سیمان ری نگهداری می شود مناسب نیست رطوبت و فضایی که این اسناد در آنجا نگهداری می شوند تنها برای حفاظت از آنهاست وگرنه هزاران سند موجود است که مرمت، سم زدایی و حفاظت استاندارد از آن ها اقدام سختی است.

اگر تا به امروز نیز این اسناد در کارخانه سیمان ری که باید به یک مرکز گردشگری و تاریخی در شهر تهران تبدیل می شد، حفاظت شده، به دلیل دلسوزی مدیران و پیشکسوتانی است که تا به امروز در این کارخانه تلاش کرده اند این مکان را به یک جاذبه تبدیل کنند.

کارخانه سیمان ری بار ها محل فیلمبرداری سریال ها و فیلم های مختلف بوده است و هر بار ردی از این فیلمبرداری ها در این کارخانه به جا ماند تنها چیزی که عاید کارخانه شد زخم هایی است که صحنه سازی ها به آن زده است وگرنه آورده ای برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسناد کارخانه سیمان ری تخلیه می شود

مرکز اسناد کارخانه سیمان ری تخلیه می شود