مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-03حوادث

انفجار گاز شهری در شهرک فرهنگیان همدان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: انفجار گاز شهری در شهرک فرهنگیان همدان یک مصدوم بر جای گذاشت.

- ایسنا/همدان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: انفجار گاز شهری در شهرک فرهنگیان همدان یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، سیدصادق پورسینا در تشریح خبر اظهار کرد: در حدود ساعت 1:06 بامداد امروز -سه شنبه 11 مهر- با تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام خبر انفجار در شهرک فرهنگیان بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه فرهنگ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه متوجه شدند که حادثه در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه اتفاق افتاده که منجر به وارد آمدن خسارات به واحد مذکور و مصدومیت یک خانم شده است که بلافاصله پس از قطع گاز و ایمن سازی محل حادثه، فرد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس در محل کردند.

پورسینا در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت استشمام بوی گاز از روشن کردن لامپ، کبریت و فندک خودداری کرده و حتماً در هنگام خروج از منزل و یا محل کار شیر اصلی گاز و یا شیر ورودی گاز وسایل گازسوز را بسته و از وسایل گازسوز استاندارد استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار گاز شهری در شهرک فرهنگیان همدان

انفجار گاز شهری در شهرک فرهنگیان همدان