مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-14سياسي

اهدای 1300 سری جهیزیه به زوج های نیازمند هرمزگانی


مسئول بسیج سازندگی هرمزگان از برگزاری آیین ازدواج آسان و اهدا هزارو 300 سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان به زوج های جوان و نیازمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان اظهار داشت: در جهت تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر فرهنگ سازی ازدواج آسان 1300 سری جهیزیه به زوج های جوان هرمزگانی اهدا خواهد شد.

  مسئول بسیج سازندگی هرمزگان بیان داشت: اقلام جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی و ظروف واتو و فرش و پتو و سرویس قاشق و چنگال  است که با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و کمک به افزایش جمعیت به زوج های جوان سراسر استان اهدا خواهدشد.

باوقار ضمن اعلام مشارکت کمیته امداد در تهیه این جهیزیه ها گفت: قریب به 600 سری از جهیزیه ها متعلق به مدد جویان کمیته امداد است.

باوقار دستگیری از نیازمندان، تشویق جوانان به امر ازدواج و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی را از اهداف دیگر اجرای این طرح دانست و گفت: بسیج سازندگی و گروه های جهادی با روحیه بسیجی وایثارگری برای خدمت به مردم و نیازمندان در صحنه حضور دارند و تلاش های گسترده ای را در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1300 سری جهیزیه به زوج های نیازمند هرمزگانی

اهدای 1300 سری جهیزیه به زوج های نیازمند هرمزگانی