مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-12سياسي

آغاز عملیات طراحی و برنامه ریزی مجتمع انرژی و فناوری های نوین فارس


همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس، عملیات طراحی و برنامه ریزی برای ساخت راکتور تحقیقاتی_آموزشی 10 مگاواتی فارس و سایر پروژه های هسته ای این استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.

- همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس، عملیات طراحی و برنامه ریزی برای ساخت راکتور تحقیقاتی_آموزشی 10 مگاواتی فارس و سایر پروژه های هسته ای این استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس، با حضور محمد اسلامی عملیات طراحی و برنامه ریزی برای ساخت راکتور تحقیقاتی _ آموزشی 10 مگاواتی فارس و سایر پروژه های هسته ای در محل احداث پروژه مجتمع انرژی و فناوری های نوین این استان آغاز شد.

معاون رییس جمهور همچنین با همراهی رییس و مسولان دانشگاه شیراز، بازدیدی از دیگر مراحل احداث این مجتمع فناوری در استان فارس داشت.

گفتنی است اسلامی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور با همراهی معاونان و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته ای در سفر به شهرستان زرقان، فاز نخست طرح آبرسانی از سد درودزن به شهر لپویی را افتتاح و از صنایع شرکت کاشی حافظ و شرکت پالایش نفت شیراز بازدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات طراحی و برنامه ریزی مجتمع انرژی و فناوری های نوین فارس

آغاز عملیات طراحی و برنامه ریزی مجتمع انرژی و فناوری های نوین فارس