مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-07سياسي

احتکار خودرو توسط سایپا واقعیت ندارد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن رد شایعه احتکار خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: برخورد قانونی با افرادی که با طرح چنین شایعاتی سعی بر تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش بازار خودرو دارند، - سایپانیوز به نقل از خبرخودرو نوشت، رجب رحمانی در خصوص شایعات مطرح شده در رسانه ها مبنی بر احتکار خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: با توجه به رد اتهام احتکار توسط خودروسازان از سوی سازمان بازرسی کل کشور، دپو خودرو توسط گروه سایپا نیز واقعیت ندارد و طرح چنین موضوعات غیرواقعی به صلاح کشور نیست.

وی تاکید کرد: برخورد قانونی با افرادی که با طرح چنین شایعاتی سعی بر تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش بازار خودرو دارند، ضروری است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر دستگاه های ذی ربط نیز می بایست در راستای عمل به رسالت خود نسبت به ایجاد شفافیت و آگاهی بخشی به مردم در این زمینه کمک کنند.

رحمانی در خصوص به روز رسانی استاندارد محصولات خودروسازان و تاثیر آن بر روند شماره گذاری محصولات سایپا بیان کرد: خوشبختانه با عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش و مسدود کردن مبلغی در این سامانه از ایجاد بازار سیاه در فروش خودرو جلوگیری شده است و از طرفی اقدامات مثبت خودروسازان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار خودرو توسط سایپا واقعیت ندارد

احتکار خودرو توسط سایپا واقعیت ندارد