مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 07:152023-10-14سياسي

اطلاع رسانی خدمات دولت در خراسان شمالی ضعیف است


 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در دو سال گذشته دولت خدمات بسیار زیادی را به مردم استان ارائه کرده که متاسفانه آنطور که شایسته است به مردم اطلاع رسانی نشده است.

- ایسنا/خراسان شمالی  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در دو سال گذشته دولت خدمات بسیار زیادی را به مردم استان ارائه کرده که متاسفانه آنطور که شایسته است به مردم اطلاع رسانی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، عبدالصمد صفر نژاد افزود: پرداختن به حواشی مختلف باعث شده مردم به درستی در جریان خدمات دولت قرار نگیرند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بسیاری از شاخص های استان در سطح کشور ارتقا پیدا کرده که می توان به کسب رتبه سه کشوری در تولید زعفران و کسب رتبه دو کشور در سطح زیر کشت قرار دادن پنبه اشاره کرد.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: بیش از 19 سال از تاسیس استان خراسان شمالی می گذرد و برخی از مشکلات طبیعی است اما برخی از مشکلات متناسب با 19 ساله شدن استان طبیعی نیست و باید با قدرت چانه زنی و ارتباطات در سطح کلان کشوری به دنبال حل مشکلات استان باشیم.

فرماندار شهرستان جاجرم نیز در این جلسه با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی برکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی خدمات دولت در خراسان شمالی ضعیف است

اطلاع رسانی خدمات دولت در خراسان شمالی ضعیف است