مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-09سياسي

اصلاح انگاره های ناصحیح، مستلزم کار فرهنگی است


استاندار کردستان با تاکید بر اینکه انگاره های ناصحیح درباره کردستان را می توانیم از دریچه فعالیت فرهنگی و ارتقای این حوزه، اصلاح کنیم، گفت: - ایسنا/کردستان استاندار کردستان با تاکید بر اینکه انگاره های ناصحیح درباره کردستان را می توانیم از دریچه فعالیت فرهنگی و ارتقای این حوزه، اصلاح کنیم، گفت: جز این، راه دیگری نداریم.

اسماعیل زارعی کوشا، به عنوان میهمان ویژه دومین روز نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه، رویکرد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوره جاری را عالمانه توصیف کرد که منجر به رفع نقایص و جبران خلاءهایی شده است که می تواند فعالیت های فرهنگی کشورمان در منطقه و دنیا را ارتقا دهد.

وی افزود: استان های کشور ما، بسته به شرایط و ویژگی های فرهنگی و آداب و رسوم و شاخص های فرهنگی بومی شان، ظرفیت هایی دارند که می توان آنها را در ارتباط با کشورهای همسایه فعال تر کرد.

زارعی کوشا، با بیان اینکه استان کردستان ویژگی های منحصر به فردی دارد، اظهار کرد: این استان، جزو مناطقی است که آداب و سنن و قومیت و زبان و لباس و آیین های مختلف آن، با قوت زیادی از گذشته های دور تا به امروز، پابرجا و زنده است و در همه جای استان، فرهنگ بومی، غالب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح انگاره های ناصحیح، مستلزم کار فرهنگی است

اصلاح انگاره های ناصحیح، مستلزم کار فرهنگی است