مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-28ورزشي

اتفاقات عجیب غیر فوتبالی علیه تیم فوتبال«شهاب»


مدیرعامل باشگاه شهاب زنجان با اشاره به اتفاقات و ناداوری ها علیه تیم این تیم گفت: اشتباهاتی و تصمیاتی که علیه تیم فوتبال شهاب روی می دهد به هیچ وجه اتفاقی نیست.

- منصور حسنی کمال، مدیرعامل باشگاه شهاب زنجان در گفت وگو با فارس ضمن گلایه از وضعیت داوری ها در فوتبال استان زنجان و با اشاره به اینکه تیم شهاب با کلکسیونی از بی عدالتی ها و ناداوری ها مواجه شده و احتمال ما این است که این اتفاقات علیه تیم ما عمدی است، اظهار داشت: با توجه به حضور من به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان بودم، پس از این انتخابات سلسله اشتباهات داوری، بی عدالتی ها و اتفاقات عجیب علیه این تیم آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد و اعتراضات ما هم تاکنون راه به جایی نبرده است.

مدیرعامل باشگاه شهاب زنجان با بیان اینکه بعد از انتخابات همه کسانی که به نوعی منتقد هیات رییسه فعلی بودند کنار گذاشته شدند و از صحنه فوتبال کنار رفتند، تصریح کرد: در این مدت و بعد از 1400 مشکلات برای تیم شهاب زنجان آغاز و در همان سال نخست قهرمانی را از ما گرفتند و یک تیم شهرستانی که در رای گیری به رییس فعلی رای داده بود قهرمان شد.

وی با برشمردن بخشی از این بی عدالتی ها و با اشاره به اینکه در دیدار با تیم طارم و در همان دقیقه 5 دروازه بان شهاب با اشتباه داور اخراج شد، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات عجیب غیر فوتبالی علیه تیم فوتبال«شهاب»

اتفاقات عجیب غیر فوتبالی علیه تیم فوتبال«شهاب»