مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-11سياسي

تأکید نماینده ایران بر تعامل با سازوکارهای حقوق بشری


معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در یکصد و سی و نهمین نشست کمیته حقوق بشر در ژنو بر تعامل جمهوری اسلامی ایران با سازوکارهای حقوق بشری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، یکصد و سی و نهمین نشست کمیته حقوق بشر به منظور بررسی گزارش های دوره ای 6 کشور عضو میثاق حقوق مدنی و سیاسی از جمله جمهوری اسلامی ایران، از روز دوشنبه 17 مهر در ژنو آغاز و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 17 و 18 مهر، چهارمین گزارش دوره ای جمهوری اسلامی ایران در اجرای میثاق حقوق مدنی و سیاسی را مورد بررسی قرار داد.

هیأت عالیرتبه سیاسی و فنی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و با همراهی نمایندگان نهادها و دستگاه های مختلف کشور، از جمله مجلس شورای اسلامی، معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری، قوه قضاییه، ستاد حقوق بشر، وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت امور خارجه در این جلسه شرکت و ضمن دفاع از گزارش ارائه شده ایران، به سؤالات و نظرات اعضای این کمیته پاسخ دادند.

  رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در سخنان خود در افتتاحیه و همچنین سخنرانی پایانی خود در این نشست ضمن اذعان به وجود برخی چالش ها در کشور از جمله در حوزه آثار تحریم های یکجانبه بر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده ایران بر تعامل با سازوکارهای حقوق بشری

تأکید نماینده ایران بر تعامل با سازوکارهای حقوق بشری