مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-30اقتصادي

پای خط آهن فولاد به بناب باز شد


معاون فنی و امور پروژه های گروه مالی گردشگری با اشاره به عملیاتی شدن خط ریلی فرعی مجتمع فولاد بناب در آذربایجان غربی گفت: ایجاد این خط آهن 4 کیلومتری کار بسیار ارزشمندی بود که موجب کاهش تردد جاده ای، - ابوالفضل گلزاری دراین خصوص افزود: این خط آهن با استفاده از مسیر فرعی نیروگاه برق بناب به داخل شهرک صنعتی بناب کشیده شد تا این شهرک را به راه آهن اصلی کشور متصل کند.

وی گفت: بر اساس تصمیم رییس گروه مالی گردشگری شرکت ها و کارخانه های تولیدی گروه مالی گردشگری که در مجاورت ریل قرار دارند می توانند از شبکه ریلی کشور به خوبی استفاده کنند که به همین خاطر تصمیم گرفته شد که مجتمع فولاد بناب را با یک خط فرعی به شبکه ریلی کشور متصل کنیم.

گلزاری افزود: این خط ریلی ضمن این که یک ارزش افزوده برای گروه مالی گردشگری ایجاد کرد، ناوگان ریلی منطقه بناب را نیز تبدیل به یک سکوی باری برای شرکت ها و کارخانه هایی که داخل شهرک صنعتی بناب هستند، تیدیل کرد.

وی گفت: مجتمع فولاد بناب انواع میلگرد و آهن الات تولید می کند و نیاز اصلی آن نیز مواد اولیه شامل شمش، آهن قراضه و آهن اسفنجی است که از بافت و دیگر مناطق کشور خریداری و به داخل کارخانه فولاد بناب منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای خط آهن فولاد به بناب باز شد

پای خط آهن فولاد به بناب باز شد