مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-18اقتصادي

پرداخت تسهیلات ازدواج به 77 درصد متقاضیان در گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو فیروز یا زرلو در جلسه ساماندهی امور جوانان استان گلستان که با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان برگزار شد؛ - رییس شورای هماهنگی بانک های استان گلستان گفت از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 77 درصد متقاضیان معرفی شده به بانک برای تسهیلات ازدواج، وام خود را دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو فیروز یا زرلو در جلسه ساماندهی امور جوانان استان گلستان که با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان برگزار شد؛ اظهار کرد: از فروردین سال جاری تاکنون 16 هزار و 887 نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج نام نویسی کردند که 12 هزار و 995 نفر از این افراد( معادل 77 درصد) تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

 وی ادامه داد: تسهیلات ازدواج هزار و 928 نفر از سوی بانک ها آماده پرداخت است و هزار و 552 نفر هنوز پرونده های خود را کامل نکردند.

رییس شورای هماهنگی بانک های استان گلستان ادامه داد: هنوز  پرونده 412 متقاضی جدید وارد سیستم بانک نشده و مشکلی برای پرداخت وام آن ها وجود ندارد و آنها هم می توانند از تسهیلات ازدواج بهره مند شوند.

به گفته وی؛ همکاری نه چندان مطلوب بانک های خصوصی و نداشتن ضامن معتبر متقاضیان از دلایل اصلی تاخیر در پرداخت وام های ازدواج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ازدواج به 77 درصد متقاضیان در گلستان

پرداخت تسهیلات ازدواج به 77 درصد متقاضیان در گلستان