مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-17سياسي

نگاهی بە سفر معاون اجرایی رییس جمهور بە استان کردستان


معاون اجرایی رییس و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بە منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و پیگیری مصوبات سفر دور اول ریاست جمهوری بە استان کردستان سفر کرد.

- صبح امروز، 25 مهر محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور به همراه هیات همراه و مدیران اجرایی از پروژه های عمرانی استان کردستان بازدید کرد.

در این سفر از فرودگاە سقز، پروژە راە آهن سنندج-همدان، سد چراغ ویس سقز، گذرگاە مرزی سیف سقز، تقاطع غیر هم سطح سەراهی مریوان، طرح گردشگری صلوات آباد بازدید بە عمل آمد.

کردستان جزو استان های پیشتاز در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری است معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری هدف از سفر به استان کردستان را پیگیری دستورات و مصوبات ریاست جمهوری در رابطه با پروژه ها، فعالیت ها و سیاست ها و اقدامات دولت در کردستان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه چندین تصمیم و اقدام مهم در شهرستان سقز در دستور کار داشتیم بازدیدها را از این شهر آغاز کردیم که با تلاش استاندار و دولتمردان همه پروژه ها از پیشرفت فیزیکی خوبی برخودار است.

پیشرفت 90 درصدی فرودگاە سقز محسن منصوری در ابتدا بە شهرستان سقز سفر و از پروژە فرودگاە سقز بازدید کرد.

طرح پروژە فرودگاە سقز در سال 1370 ایجاد و در سال 1384 مطالعات و عملیات اجرایی آن آغاز شدە و برای ساخت این پروژە از منابع داخلی استان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی بە سفر معاون اجرایی رییس جمهور بە استان کردستان

نگاهی بە سفر معاون اجرایی رییس جمهور بە استان کردستان