مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-05سياسي

تأمین جهیزیه زوج های جوان سبب تسهیل سنت حسنه ازدواج می شود


امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: توجه به خدمات رسانی به افراد ضعیف و آسیب پذیر به ویژه فراهم شدن زمینه ازدواج جوانان امری مهم و ضروری است.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: توجه به خدمات رسانی به افراد ضعیف و آسیب پذیر به ویژه فراهم شدن زمینه ازدواج جوانان امری مهم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین ظهر پنجشنبه 13 مهر ماه در آیین اهدای جهیزیه به 15 زوج ورامینی طی سخنانی اظهار کرد: انسان زمانی که تشکیل خانواده می دهد، بنایی را ایجاد می کند و خداوند این بنا را بسیار دوست دارد و هیچ بنایی مانند این بنا خدا و پیامبر خدا را خوشحال نمی کند و این آیین را به شما تبریک گفته و آن چیزی که خداوند بیان کرده شما را به آن توصیه می کنم.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: یکی از ضروریات امروز جامعه در این شرایط تسهیلگری در امر ازدواج جوانان است که همه دستگاه ها باید نقش خود را ایفا کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حل مشکلات جوانان در ازدواج را یک ضرورت دانست و افزود: تأمین جهیزیه زوج های جوان کاری بسیار ارزشمند و سبب تسهیل سنت حسنه ازدواج می شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران یادآور شد: برای کمک به جوانان باید شرایط برای ازدواج آنان فراهم شود که واگذاری جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین جهیزیه زوج های جوان سبب تسهیل سنت حسنه ازدواج می شود

تأمین جهیزیه زوج های جوان سبب تسهیل سنت حسنه ازدواج می شود