مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-19فرهنگي

پوستر «لمس» رونمایی شد/ هم زمان با اولین نمایش فیلم


فیلم کوتاه «لمس» اولین تجربه کارگردانی بردیا دیانت محسوب می شود و پیش از آن به عنوان بازیگر در آثار دیگری ایفای نقش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشاور رسانه ای پروژه، هم زمان با آغاز چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، پوستر فیلم کوتاه لمس به کارگردانی و تهیه کنندگی بردیا دیانت و نویسندگی محمد رحمتی رونمایی شد.

فیلم کوتاه لمس اولین تجربه کارگردانی بردیا دیانت محسوب می شود و پیش از آن به عنوان بازیگر در آثار دیگری ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: پونه دانشجوی رشته باستان شناسی برای گذراندن دوره کارآموزی وارد محیط کار می شود؛ اما.

لمس اولین نمایش خود را در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تجربه می کند و همچنین خود را برای حضور در دیگر جشنواره های داخلی و خارجی آماده می کند.

اولین نمایش این اثر امروز پنجشنبه 27 مهرماه و نشست نقد و برسی آن جمعه 28 مهرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

رها بیگی، لیلا زارع، بهناز جعفری، امین میری، آیدا افقی و نادر مشایخی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم کوتاه لمس به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل اصلی فیلم کوتاه لَمْس عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: بردیا دیانت، نویسنده و مشاور کارگردان: محمد رحمتی، مدیر فیلم برداری: علیرضا برازنده، طراح صحنه و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر «لمس» رونمایی شد/ هم زمان با اولین نمایش فیلم

پوستر «لمس» رونمایی شد/ هم زمان با اولین نمایش فیلم