مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-14سياسي

عملکرد نماینده بویراحمد در طرح سوال و تذکر و استیضاح چه بود؟


مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به عملکرد خود در مجلس در طول بیش از سه سال گذشته اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در نشست با اصحاب رسانه در تشریح عملکرد دستگاه های اجرایی با اشاره به وضعیت پروژههای عمرانی در حوزه راه و شهرسازی، اظهار کرد: هزینه اجرای مسیرهای ارتباطی و جاده ها در مناطق کوهستانی و سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد تفاوت زیادی با مناطق گرمسیری و کویری دارد.

وی با اشاره به اینکه هزینه انجام عملیات اجرایی در بخش های مختلف به ویژه پروژه های عمرانی نسبت به چند سال گذشته با وجود تورم موجود، بسیار سنگین است، گفت: اگر در ادوار گذشته و با فروش نجومی نفت برخی از پروژه ها مدیریت می شد هزینه آن زمان پنج درصد هزینه فعلی بود.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: از سال 99 تاکنون 30 پروژه در حوزه راه و شهرسازی برگزار شده است و در این حوزه 19 پروژه با اعتبار اولیه بالغ بر هزار و 466 میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی افزود: قریب به هزار و 800 متر ابنیه پل و هزار و 560 متر تونل در این پروژه های راه و شهرسازی در دست اقدام احداث میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نماینده بویراحمد در طرح سوال و تذکر و استیضاح چه بود؟

عملکرد نماینده بویراحمد در طرح سوال و تذکر و استیضاح چه بود؟