مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-30ورزشي

جزو چهار تیم اول مسابقات لیگ والیبال بانوان خواهیم بود


سرمربی تیم والیبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: با توجه به شرایط خوب نفرات تیم والیبال و آمادگی مناسب تیمی، جزو چهار تیم اول مسابقات لیگ خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بتول مهران پور سرمربی تیم والیبال بانوان فولاد هرمزگان امروز ضمن تقدیر از حمایتهای ویژه مجموعه فولاد هرمزگان و با بیان اینکه امسال 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی در لیگ دسته یک والیبال بانوان سری A حضور دارند، اظهار کرد: تیم فولاد هرمزگان با تیمهای نام آوران مشهد، آوین البرز و آمل هم گروه است و این رقابتها از نیمه دوم آبان آغاز می شود.

وی از آغاز کار بدنسازی تیم فولاد خبر داد و گفت: در حال حاضر مدت 2 ماه است که کار خود را شروع کرده ایم و در مرحله تاکتیک هستیم و در تیم ما 12 بازیکن بومی و 4 بازیکن غیر بومی حضور خواهند داشت که تمامی بازیکنان از هفته آینده وارد اردو شده و نیمه دوم آبان ماه شاهد آغاز مسابقات لیگ خواهیم بود.

 مهران پور ادامه داد:  در سال اول از بین 32 تیم به رنکینگ شانزدهم رسیدیم و در سال دوم نیز از بین 16 تیم در رنکینگ هشت قرار گرفتیم  که می توان گفت در دو دوره حضور در مسابقات لیگ صعود 50 درصدی را شاهد بودیم و در سال جاری نیز تلاش داریم تا بهتر عمل کرده و به سوپر لیگ صعود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزو چهار تیم اول مسابقات لیگ والیبال بانوان خواهیم بود

جزو چهار تیم اول مسابقات لیگ والیبال بانوان خواهیم بود