مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-17سياسي

اقدامات جهاد تبیین برای ایجاد انگیزه و امید تقویت شوند


نماینده ولی فقیه در استان فارس بر اهمیت تقویت اقدامات مبتنی بر جهاد تبیین، فرهنگ سازی و آموزش در راستای ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان و کارکنان تأکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس بر اهمیت تقویت اقدامات مبتنی بر جهاد تبیین، فرهنگ سازی و آموزش در راستای ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان و کارکنان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 25 مهرماه در ششمین نشست شورای اخلاق دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر اهمیت تقویت اقدامات مبتنی بر جهاد تبیین، فرهنگ سازی و آموزش در راستای ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان و کارکنان تأکید کرد و این امر را مستلزم بهره گیری از تصمیم گیری هایی دانست که منجر به تغییر در سازمان شود.

وی با اشاره به اهمیت تداوم برگزاری چنین نشست هایی اظهار کرد: تلاش کنیم در نشست های هم اندیشی، موضوعاتی پیگیری شود که به تغییر، موفقیت و ارتقای دانشگاه کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین بر تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های هم اندیشی مسئولان در راستای تصمیم گیری و بهره گیری از راهکارهای عملیاتی پیرامون ایجاد و تقویت انگیزه در سازمان تأکید کرد.

محمود نجابت نیز در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد و افزایش امید و انگیزه در اقشار مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جهاد تبیین برای ایجاد انگیزه و امید تقویت شوند

اقدامات جهاد تبیین برای ایجاد انگیزه و امید تقویت شوند