مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-05سياسي

برنامه آموزشی رشد و تعالی شاغلان روابط عمومی دستگاه ها ابلاغ شد


دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از ابلاغ برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه های اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از ابلاغ برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه های اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

احسان صالحی با اشاره به ابلاغ برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه های اجرایی گفت: برنامه آموزشی مشاغل روابط عمومی دستگاه های اجرایی پس از 17 سال بازنگری و در 35 عنوان و 578 ساعت طراحی شده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با قدردانی از اهتمام و همکاری حوزه معاونت نیروی انسانی و امور جذب، بکارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: عناوین دوره ها (اینجا) در کارگروه آموزش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت توسط تعدادی از استادان و مدرسان دانشگاه ها و مشارکت جمعی از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی ها تهیه و به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده است.

صالحی افزود: برنامه آموزشی رشد و تعالی حرفه ای متصدیان مشاغل روابط عمومی دستگاه های اجرایی (اینجا) برای سطوح مدیریتی و کارشناسی طراحی شده است و در این برنامه پیامدهای کلی مورد انتظار پس از شرکت در هر دوره آموزشی تدوین و ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزشی رشد و تعالی شاغلان روابط عمومی دستگاه ها ابلاغ شد

برنامه آموزشی رشد و تعالی شاغلان روابط عمومی دستگاه ها ابلاغ شد