مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-07اجتماعي

ویژه برنامه «کودک شاد؛ طبیعت پاک» در رشت برگزار شد


نخستین روز از هفته ملی کودک سال 1402 با فعالیت های زیست محیطی کانون پرورش فکری استان گیلان آغاز شد و کودکان شاد ایران اسلامی طی ویژه برنامه ای نشاط بخش و هدفمند به طبیعت پاک لبخند زدند.

- ایسنا/گیلان نخستین روز از هفته ملی کودک سال 1402 با فعالیت های زیست محیطی کانون پرورش فکری استان گیلان آغاز شد و کودکان شاد ایران اسلامی طی ویژه برنامه ای نشاط بخش و هدفمند به طبیعت پاک لبخند زدند.

سید جلیل میرعظیمی امروز در حاشیه ویژه برنامه کودک شاد؛ طبیعت پاک که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در نخستین روز از هفته ملی کودک برگزار شد، از رویکرد این مجموعه در توجه ویژه به خواسته ها و علائق آینده سازان ایران اسلامی سخن گفت و اظهار کرد: لازم است با نگاه به گذشته و حال، تفاوت های نسل دیروز و امروز را دریافته و بر همین اساس برنامه ریزی کنیم.

وی برگزاری ویژه برنامه کودک شاد؛ طبیعت پاک را فعالیتی هدفمند و مبتنی بر نیازسنجی ارزیابی کرد و با اشاره به شعار هفته ملی و روز جهانی کودک گفت: کودکی بهتر؛ زندگی بهتر ، نیازمند تلاش مستمر و برنامه ریزی برای نسل کودک است و اجرای فعالیت های زیست محیطی و حرکت در جهت پاسداشت طبیعت و موهبت های خدادادی به این امر کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «کودک شاد؛ طبیعت پاک» در رشت برگزار شد

ویژه برنامه «کودک شاد؛ طبیعت پاک» در رشت برگزار شد