مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-26سياسي

تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان قرچک برگزار شد


دشمنان نظام سعی داشتند جوانان و زنان را از بدنه نظام و آحاد ملت جدا کنند اما حضور پرشور آنها در مراسم جاماندگان اربعین دشمنان نظام و نقشه آنها را از بین برد.

- ایسنا/تهران رییس تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان نظام سعی داشتند جوانان و زنان را از بدنه نظام و آحاد ملت جدا کنند اما حضور پرشور آنها در مراسم جاماندگان اربعین دشمنان نظام و نقشه آنها را از بین برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس تبلیغات اسلامی کشور امروز چهارم مهرماه در نشست تجلیل از پیر غلامان حسینی شهرستان قرچک که با حضور مسئولان شهرستان قرچک در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حضور امروز بنده در شهرستان قرچک بابت تقدیر از حضور پرشور مردم در جشن یک کیلومتری غدیرخم و حضور بیش از ده ها هزار نفری مردم در مراسم جاماندگان اربعین است.

وی ادامه داد: از مردم ولایت مدار و انقلابی این شهرستان که همیشه در میدان بودند تقدیر می کنم که پای کار اسلام، انقلاب و نظام هستند.

قمی افزود: در پیاده روی جاماندگان اربعین حضور جوانان دهه هشتادی و نودی نسبت به سالهای قبل و همچنین زنان پر شور بود، دشمنان نظام سعی داشتند این دو قشر را از بدنه نظام و آحاد ملت جدا کنند و حضور پرشور آنها دشمنان نظام و نقشه آنها را از بین برد، باید از جوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان قرچک برگزار شد

تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان قرچک برگزار شد