مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:112023-10-09بين الملل

طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است


ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه چند دهه از اشغال نخستین قبله مسلمانان جهان به دست قوم یهود می گذرد، اظهار کرد: ظلم های زیادی در این مدت از سوی صهیونیست ها بر مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که قدرت حماس و فلسطینیان از چه چیزی نشات می گیرد، گفت: اگرچه کشور فلسطین مانند صهیونیست غاصب از تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار نیستند اما قدرت آنها از نیروی ایمان و لطف خداوند نشات می گیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مبارزه و مقابله با غده سرطانی اسراییل باید تا آزادسازی قدس شریف ادامه داشته باشد، گفت: طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی و کودک کش است.

ماموستا رستمی گفت: طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم است که اسراییل با وجود تمام حمایت هایی که از سوی جهان استکبار صورت می گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و  قدرت و اقتدار جبهه مقاومت خود را نشان داد و توانست صهیونیست را شوکه و غافلگیر کند.

وی با تاکید بر اینکه نبرد طوفان الاقصی حمله ای تاریخی به محاسبات رژیم اشغالگر و کودک کش بود، عنوان کرد: جریان مقاومت نخستین بار در سال 2هزار میلادی در لبنان صهیونیست را مجبور به عقب نشینی از مواضع خود کرد و ادعای توخالی آنها در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است

طوفان الاقصی آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی است