مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:152023-09-26سياسي

هرگونه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است


خرید و فروش هرگونه امتیاز مسکن ملی تخلف است و باید هرچه سریع تر نسبت به جلوگیری از آن اقداماتی صورت بگیرد.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: خرید و فروش هرگونه امتیاز مسکن ملی تخلف است و باید هرچه سریع تر نسبت به جلوگیری از آن اقداماتی صورت بگیرد.

دکتر سیدمحمد آقامیری امروز، 4مهرماه در جلسه شورای تامین مسکن استان قم که در سالن امام جواد (ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت اداره کل استاندارد استان بر کیفیت مصالحی که در ساختمان های طرح نهضت ملی مسکن استفاده می شود، گفت: کیفیت ساخت مسکن و جان انسان ها برای ما بسیار مهم است، به همین جهت واحدهایی که تحویل مردم داده می شود باید استانداردهای لازم را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری تصریح کرد: اداره کل استاندارد بازرسان خود را به کارخانه هایی همچون تولید میل گرد و سیمان بفرستند تا مصالح مورد استفاده را آزمایش کنند و سپس نتایج را برای دستگاه های مربوطه و مدیریت استان ارسال کنند.

استاندار قم در ادامه در خصوص اینکه مدیریت استان در تلاش است از وضعیت سوداگری مسکن جلوگیری کند، گفت: مسکن از اصلی ترین نیازهای مردم است و براساس آمار بیش از 140 هزار نفر در قم در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است

هرگونه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است