مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-07فرهنگي

چند کشور دیگر به رقابت اسکار رسیدند


کشورهای آرژانتین، کاستاریکا، مالزی و ایرلند فیلم های برگزیده خود را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2024 معرفی کردند.

- کشورهای آرژانتین، کاستاریکا، مالزی و ایرلند فیلم های برگزیده خود را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2024 معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، با وجود اتمام مهلت ارسال فیلم به آکادمی برای رقابت در شاخه بهترین فیلم اسکار 2024، چهار کشور دیگر نیز فیلم های خود را به آکادمی معرفی کردند و بر این اساس کشور آرژانتین فیلم بزهکاران ساخته رودریگو مورنو ، مالزی فیلم راه راه های ببر به کارگردانی آماندا نل یو ، ایرلند فیلم در سایه بیروت ساخته استفن جرالد کلی و گری کین و کاستاریکا هم فیلم من رویاهای برقی دارم از ولنتینا مورل را به عنوان فیلم برگزیده خود معرفی کرده بودند.

مهلت ارسال فیلم از سوی کشورها برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز اسکار امروز (10 مهر، دوم اکتبر) به پایان رسیده بود و تاکنون 80 کشور فیلم برگزیده خود را به اسکار معرفی کرده اند.

آکادمی اسکار اقدام به بررسی این آثار بر اساس قوانین اسکار می کند و در نهایت فهرست فیلم های واجد شرایط را برای جوایز اسکار 2024 منتشر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کشور دیگر به رقابت اسکار رسیدند

چند کشور دیگر به رقابت اسکار رسیدند