مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:052023-09-27حوادث

شرور سابقه دار تهران دستگیر شد


معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شرور سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی در جامعه می شود.

وی به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

زیدی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران افزود: شرور دستگیر شده که با سلاح سرد موجب ضرب و جرح یکی از سربازان وظیفه پایگاه این پلیس وبا نزاع و درگیری و عربده کشی باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بود؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در موقعیت خیابان خیام دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه دستگیری این شرور سابقه دار باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس شد گفت: شرور دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور سابقه دار تهران دستگیر شد

شرور سابقه دار تهران دستگیر شد