مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-08سياسي

نیازهای مردم را با پیوست فرهنگی در وقف های جدید در نظر بگیریم


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه رفاه بدون فرهنگ دینی نتیجه ای ندارد، خواستار بازنگری در عرصه وقف های جدید متناسب با نیازهای مردم همراه با پیوست فرهنگی شد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه رفاه بدون فرهنگ دینی نتیجه ای ندارد، خواستار بازنگری در عرصه وقف های جدید متناسب با نیازهای مردم همراه با پیوست فرهنگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 16 مهر در همایش یاوران وقف استان فارس توجه به ترویج فرهنگ دینی در وقف های جدید را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: رفاه بدون فرهنگ دینی نتیجه ای ندارد و هفته وقف باید بازنگری در عرصه وقف باشد از این رو همه نیازهای مردم را با پیوست فرهنگی درنظر بگیریم تا موقوفات سبب تربیت انسان شود.

وی تصریح کرد: وقف بهترین کاری است که انسان می تواند در زمان حیات خود به جا بگذارد همچنین در روایات دین اسلام ذکر شده که بعد از فوت انسان کارنامه اعمال او بسته می شود اما ثواب باقیات صالحات همانند موقوفات تا زمانی که مردم از آن استفاده می کنند در کارنامه اعمال او ثبت می شود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: به یادگار گذاشتن علم و دانش نیز باقیات الصاحات است و نگارش مفاتیح الجنان توسط شیخ عباس قمی نمونه ای از این کار ارزشمند به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای مردم را با پیوست فرهنگی در وقف های جدید در نظر بگیریم

نیازهای مردم را با پیوست فرهنگی در وقف های جدید در نظر بگیریم