مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-05سياسي

روند اکتشاف و تولید انرژی در آب های لبنان را با دقت دنبال می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نواف الموسوی» مسئول پرونده منابع و مرز ها در حزب الله طی سخنانی درباره روند اکتشاف انرژی در آب های این کشور بعد از ترسیم مرز های دریایی اعلام کرد، - یک مسئول ارشد حزب الله با اشاره به اینکه دستاورد ترسیم مرزهای دریایی لبنان در نتیجه وحدت همه لبنانی ها و موضع قاطع مقاومت بود تاکید کرد، مرتبط کردن استخراج انرژی به امور سیاسی غیرقابل قبول بوده و ما با جزییات روند تولید انرژی را دنبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نواف الموسوی مسئول پرونده منابع و مرز ها در حزب الله طی سخنانی درباره روند اکتشاف انرژی در آب های این کشور بعد از ترسیم مرز های دریایی اعلام کرد، بعد از گذشت یک سال از ترسیم مرز های دریایی لبنان و فلسطین اشغالی با 2 پیروزی مواجه هستیم.

پیروزی اول مربوط به آزادسازی منطقه اقتصادی لبنان طبق فرمان 6433 و پیروزی دوم مربوط به شکست محاصره ای است که با جلوگیری از اکتشاف و استخراج ثروت های نفتی و گازی به لبنان تحمیل شده بود.

وی افزود، مذاکره غیرمستقیمی که سال گذشته دولت لبنان برای ترسیم مرز های دریایی با فلسطین اشغالی انجام داد ابزار مناسبی برای ترجمه توازن قدرت ایجاد شده توسط مقاومت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اکتشاف و تولید انرژی در آب های لبنان را با دقت دنبال می کنیم

روند اکتشاف و تولید انرژی در آب های لبنان را با دقت دنبال می کنیم