مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-25سياسي

مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس تا 20 مهر تمدید شد


دبیر علمی بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت اعلام کرد: شاعران تا 20 مهر می توانند سروده های خود حول موضوعات دفاع مقدس را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد شاعر و دبیر علمی بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت ، با اشاره به استقبال شاعران پیشکسوت و جوان از کنگره اظهار داشت: شاعران تا 20 مهر می توانند سروده های خود را به دبیرخانه این کنگره در تهران و سراسر کشور ارسال کنند.

وی با تأکید بر اینکه خاستگاه بسیاری از شاعران برجسته که موجب درخشش آن ها شده است، کنگره شعر دفاع مقدس بوده، گفت: این کنگره به خود می بالد که در روزگاری میزان استادان حمید سبزواری، سیدحسن حسینی، قیصر امین پور، احمد عزیزی، نصرالله مردانی، مشفق کاشانی، سپیده کاشانی و طاهره صفارزاده بوده است تا بهترین سروده های این عزیزان در وصف مقام شهدا خلق شود.

این شاعر به رویکرد جدید این کنگره پرداخت و با بیان اینکه جریان سازی ادبی مهم ترین هدفی است که در گام دوم انقلاب کنگره سراسری شعر دفاع مقدس به آن خواهد پرداخت، افزود: رویکرد توجه به شاعران جوان در استان ها را بهره گیری از تجارب بزرگان شعر انقلاب و دفاع مقدس قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس تا 20 مهر تمدید شد

مهلت ارسال آثار به کنگره سراسری شعر دفاع مقدس تا 20 مهر تمدید شد