مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-09بين الملل

نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره «تجاوز اسراییل به نوار غزه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب امروز دوشنبه در سومین روز از عملیات غرورآفرین نیرو های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که وزرای خارجه کشور های عربی روز چهارشنبه هفته جاری در .

- نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره تجاوز اسراییل به نوار غزه وزرای خارجه اتحادیه عرب چهارشنبه هفته جاری نشست فوق العاده ای را درباره تجاوز اسراییل به نوار غزه برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب امروز دوشنبه در سومین روز از عملیات غرورآفرین نیرو های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که وزرای خارجه کشور های عربی روز چهارشنبه هفته جاری در مقر اتحادیه عرب در قاهره دیدار می کنند.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در این خصوص گفت: در این نشست فوق العاده به ریاست مراکش رؤسای دستگاه دیپلماسی (کشور های عضو) درباره ابزار اقدام سیاسی در سطح عربی و بین المللی به منظور توقف تجاوزات اسراییل به نوار غزه گفتگو خواهند کرد.

عملیات طوفان الاقصی برای سومین روز متوالی ادامه دارد و رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سهمگینی را به صهیونیست ها وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره «تجاوز اسراییل به نوار غزه»

نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره «تجاوز اسراییل به نوار غزه»