مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-20بين الملل

اجتماع مادران کودکان تهرانی برای حمایت از کودکان غزه در میدان مادر


مادران و کودکان تهرانی در میدان مادر برای حمایت از مادران و کودکان تپیده در خون غزه تجمع و خشم انزجار خود را از این رژیم غاصب کودک کش اعلام کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، اجتماع مادران کودکان تهرانی در میدان مادر بلوار میرداماد راس ساعت 9 صبح امروز جمعه 27 مهر آغاز شد.

این اجتماع با دعوت ستاد بزرگداشت کودکان شهید مقاومت تهران برگزار شد که در آن جمعی از مادران گریان به همراه کودکان خود در محکومیت کشتار کودکان و مادران مسلمان بی گناه فلسطین،  حضور داشتند.

رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی اخیرا در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه باعث شهادت و زخمی شدن بیش از هزار مادر و کودک آواره غزه شده است.

                  مادران این تجمع  با بیان اینکه شهد شیرین شهادت گوارای وجود این کودکان و مادران مظلوم باشد با مادران غزه که پرپر شدن دسته گل های خود را در بدترین شرایط ممکن نظاره گر بودند، احساس همدردی کردند و خواستار صبر جزیل و جمیل برایشان از خدا شدند.

                    *در این مراسم حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری مسئول آموزشی و مدیریتی در دفتر تبلیغات اسلامی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علم و صنعت و مدیریت مؤسسه فرهنگی تفحص سیره شهدا به عنوان سخنران این اجتماع با بیان شعری حمایت خود را از غزه اینچنین بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مادران کودکان تهرانی برای حمایت از کودکان غزه در میدان مادر

اجتماع مادران کودکان تهرانی برای حمایت از کودکان غزه در میدان مادر