مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:552023-09-28دانش

میانگین پوشش خوابگاهی دانشجویان در کشور 40 درصد است


رییس صندوق رفاه دانشجویان کشور گفت: میانگین پوشش خوابگاهی دانشجویان در کشور 40 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان کشور صبح امروز در آیین افتتاح پروژه های خوابگاهی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به افتتاح پروژه خوابگاه دخترانه لاله در این دانشگاه گفت: این واحد با مساحت سه هزار و 700 متر مربع با ظرفیت 255 نفر به مجموعه خوابگاهی این دانشگاه اضافه شده است.

وی تصریح کرد: بیش از این ظرفیت خوابگاهی دانشگاه حکیم 2 هزار و 848 نفر بود که با بهره برداری از یک واحد خوابگاهی به بیش از سه هزار نفر رسیده است.

گنجی افزود: همچنین به منظور تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ساخت خوابگاه های متاهلی مورد توجه جدی تر این وزارتخانه قرار گرفته است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان کشور گفت: مجلس شورای اسلامی ساخت این خوابگاه ها را بر عهده دانشگاه ها گذاشته و وزارت علوم تنها کمک کننده و سیاستگذار در این مبحث است.

گنجی افزود: در قانون جوانی جمعیت دانشگاه ها موظف به تامین خوابگاه برای دانشجویان متاهل خود شده اند که منابع مالی گوناگونی دیده شده است و به محض تأمین، این منابع مالی در اختیار دانشگاه ها قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین پوشش خوابگاهی دانشجویان در کشور 40 درصد است

میانگین پوشش خوابگاهی دانشجویان در کشور 40 درصد است