مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:162023-10-19بين الملل

7 دلیل دروغگویی صهیونیست ها در جنایت المعمدانی


رژیم صهیونیستی بعد از حمله به بیمارستان المعمدانی عملاً خود را در برابر خشم جهانیان دید و با به راه انداختن جنگ رسانه ای تلاش کرد مقاومت را مقصر جلوه دهد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جوان نوشت: رژیم صهیونیستی بعد از حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان، عملاً خود را در برابر خشم جهانیان دید و با به راه انداختن جنگ رسانه ای تلاش کرد مقاومت را مقصر جلوه دهد.

این در شرایطی است که شواهد نشان می دهد، مشابه عملیات روانی دامن زدن به دروغ سر بریدن کودکان، صهیونیست ها نوعی فرار رو به جلو و نیز تلاش برای هموار کردن مسیر جنایات شان را در پیش گرفته اند.

  با گذشت 13 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و واکنش های دیوانه وار صهیونیست ها با هدف قرار دادن زنان و کودکان، اشغالگران صهیونیست سه شنبه شب تصمیم گرفتند با حمله به یک بیمارستان، اندک تردید ها درباره میزان سبعیت خود را برطرف کنند.

25 مهرماه (17 اکتبر) ساعاتی از شب نگذشته بود که صهیونیست ها بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند.

در شرایطی که انتشار تصاویر دردناک از حجم فراوان آتش و دود و برگزاری کنفرانس خبری مدیر بیمارستان الشفاء در بین پیکر های شهدا، جهان را در شوک فرو برده بود که صهیونیست ها یک جنگ خبری تکراری را شروع کردند و به رغم انواع دست افشانی ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دلیل دروغگویی صهیونیست ها در جنایت المعمدانی

7 دلیل دروغگویی صهیونیست ها در جنایت المعمدانی