مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-09سياسي

آغاز ثبت آثار جشنواره فارابی از امروز


دبیر شورای علمی پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی از فعال شدن سامانه و دریافت آثار برای پانزدهمین جشنواره از امروز 17 مهر خبر داد و گفت: این فرایند تا 30 آبان ادامه دارد، - دبیر شورای علمی پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی از فعال شدن سامانه و دریافت آثار برای پانزدهمین جشنواره از امروز 17 مهر خبر داد و گفت: این فرایند تا 30 آبان ادامه دارد، همچنین نشست برای تجلیل از داوران برتر دوره چهاردهم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباس زاده امروز در نشست خبری پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی ضمن اشاره به آغاز زمان دریافت آثار داخلی و خارجی در این جشنواره، گفت: روند دریافت آثار از امروز 17 مهر آغاز شد و تا 30 آبان ادامه دارد، آثاری که از ابتدای سال 1399 تا پایان 1401 منتشر شده اند، می توانند با ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به نشانی farabiaward.

com در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به روند شناساسی آثار، افزود: همه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، ضمن آنکه دبیرخانه هم سراغ پژوهشگران می رود تا آثار آنها را برای شرکت در جشنواره انتخاب کند.

با رایزنی که با برخی از استادان گروه های 16 گانه جشنواره شامل بیش از 120 استاد و متخصص انجام شده، انتخاب آثار صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت آثار جشنواره فارابی از امروز

آغاز ثبت آثار جشنواره فارابی از امروز