مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 01:552023-10-06اجتماعي

معلمان خرید خدماتی هم امسال درس می دهند/دو هفته دیگر کلاسها از معلم پر می شود


به گفته وزیر آموزش و پرورش، با دستور رییس جمهوری امسال تمامی معلمان خرید خدماتی که در آزمون استخدامی قبول نشده اند نیز به خدمت فراخوانده شده اند.

- به گفته وزیر آموزش و پرورش، با دستور رییس جمهوری امسال تمامی معلمان خرید خدماتی که در آزمون استخدامی قبول نشده اند نیز به خدمت فراخوانده شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی با حضور در شبکه آموزش سیما اظهار کرد: سال گذشته قراردادی سه جانبه بین وزیر وقت آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه در رابطه با خرید خدماتی ها بسته شد، مبنی بر اینکه دیگر بحث خرید خدمات تمام شود.

بر این مبنا قرار شد همه این نیروهای خرید خدماتی در آزمون استخدامی شرکت کنند تا استخدام شوند و در آزمون نیز به ازای سال های سابقه کار، امتیاز خاص به آنان دادیم.

وی با بیان اینکه امسال 4000 نیروی خرید خدماتی از بین 22 هزار نیروی خرید خدماتی وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی قبول شدند، ادامه داد: طبق قانون، استخدام این نیروها فقط از طریق آزمون ممکن است.

در عین حال به عنوان وزیر آموزش و پرورش به کیفیت کار بسیاری از این نیروها اعتقاد دارم.

امسال هم اجازه جذب این نیروها را جز از طریق آزمون نداشتیم، اما با دستور رییس جمهوری تمام خرید خدماتی های قبلی به خدمت فراخوانده شدند که تعداد آنان حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان خرید خدماتی هم امسال درس می دهند/دو هفته دیگر کلاسها از معلم پر می شود

معلمان خرید خدماتی هم امسال درس می دهند/دو هفته دیگر کلاسها از معلم پر می شود