مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-14سياسي

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار ساماندهی وضعیت شهرک های کارگاهی و صنعتی استان شد


استاندار سیستان و بلوچستان خواستار ساماندهی وضعیت شهرک های کارگاهی و صنعتی در این استان شد و گفت: تحقق این امر نیاز به کار و همت جهادی دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان خواستار ساماندهی وضعیت شهرک های کارگاهی و صنعتی در این استان شد و گفت: تحقق این امر نیاز به کار و همت جهادی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی شامگاه جمعه با بیان اینکه وضعیت شهرک های کارگاهی و صنعتی باید سامان بگیرد، اظهار کرد: وضعیت کنونی قابل قبول نیست، باید خیابان ها توسعه یابد، وضعیت سوله ها مشخص شود و موضوع امنیت و جمع آوری زباله ها با همت و کار جهادی ساماندهی شود که در این زمینه همکاری شهرداری و مجموعه شهرک ها باید نواقص را رفع کند.

وی با بیان اینکه ساخت یک درمانگاه در شهرک کارگاهی از ضروریات است، افزود: باید اقتصاد فعال و از ظرفیت های سیستان و بلوچستان در این زمینه استفاده شود، باید دهها شهرک صنعتی در این استان ساخته شود چرا که کارخانه هایی که داریم نیاز به شهرک های صنعتی و صنایع تبدیلی دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای ساماندهی شهرک های صنعتی و کارگاهی باید از ظرفیت پارک علم و فناوری و دانشگاه ها استفاده و به دنبال نوآوری باشیم، هزاران شرکت دانش بنیان از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان باید رشد کند و در شهرک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار ساماندهی وضعیت شهرک های کارگاهی و صنعتی استان شد

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار ساماندهی وضعیت شهرک های کارگاهی و صنعتی استان شد