مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:562023-09-28اقتصادي

تعاونی های مستعد دانش بنیان در سیستان و بلوچستان توانمند می شوند


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی امروز در رویداد نوفن که در پارک علم و فناوری استان برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری و دفتر امور روستایی استانداری بدنبال ترویج و ترغیب فرهنگ تعاونی با تاکید بر دانش بنیان ها هستیم.

وی افزود: هم اینک 6 شرکت تعاونی دانش بنیان دارای مجوز معتبر در سیستان و بلوچستان فعالیت میکنند که عمدتا خوزه فعالیت آنها در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، دارو و فرآورده های حوزه تشخیص و درمان و فناوری اطلاعات و نرم افزار های رایانه ای است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم چنین دو شرکت تعاونی در حوزه های زیست محیطی و کشاورزی در حال ارزیابی دریافت مجوز دانش بنیان در استان هستند و 18 شرکت تعاونی هم مستعد دانش بنیان شدن شناخته شدند.

سلامی اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان به عنوان موتور محرکه و عامل محوری پیشرفت اقتصادهای دانش بنیان شناخته می شوند که ریسک سرمایه گذاری در آنها پایین است و نقش موثری در پایداری اقتصاد دارند.

وی افزود: راه اندازی و گسترش شرکتهای تعاونی دانش بنیان موجب بی نیازی کشور از واردات، جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در تولیدات داخلی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های مستعد دانش بنیان در سیستان و بلوچستان توانمند می شوند

تعاونی های مستعد دانش بنیان در سیستان و بلوچستان توانمند می شوند