مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-12سياسي

استاندار اصفهان: توزیع اعتبارات با نگاه ویژه به شهرستان های محروم انجام می شود


مرتضوی در خصوص توزیع اعتبارات در استان گفت: رویکرد ما این است که توزیع اعتبارات براساس نیاز شهرستان ها انجام شود و به شهرستان های محروم نگاه ویژه ای داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در دیدار با نخبگان، فعالان و مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان ورزنه گفت: وقتی به پیشینه تاریخی شهرستان های شرق اصفهان نگاه می کنیم و در مبارزات مردم این شهرستان ها با نظام طاغوت و جهادی که در دفاع مقدس داشتند و شهدایی که تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند تأمل می کنیم به داشتن چنین مردم فهیم و فداکاری افتخار می کنیم.

وی با تأکید بر مدنظر قرار دادن اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم ما است، دشمن با امپراتوری رسانه ای که راه انداخته کاه را کوه و کوه را کاه جلوه می دهد.

مرتضوی در خصوص توزیع اعتبارات در استان که مورد پرسش برخی نخبگان شهرستان بود، گفت: رویکرد ما این است که توزیع اعتبارات براساس نیاز شهرستان ها انجام شود و به شهرستان های محروم نگاه ویژه ای داریم.

استاندار اصفهان ادامه داد: اعتبارات شهرستان ورزنه نیز بیشتر از برخی شهرستان های برخوردار است زیرا این شهرستان برای آبادانی و توسعه به اعتبارات بیشتری نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: توزیع اعتبارات با نگاه ویژه به شهرستان های محروم انجام می شود

استاندار اصفهان: توزیع اعتبارات با نگاه ویژه به شهرستان های محروم انجام می شود