مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-05بين الملل

درخواست سوریه از سازمان ملل برای محکومیت جنایت در حمص


وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا حمله گروه های تروریستی به دانشکده نظامی این کشور در حمص را محکوم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای جنایت گروه های تروریستی مبنی بر حمله به مراسم فارغ التحصیلی افسران دانشکده نظامی در حمص را بشدت محکوم کرد.

  وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود این اقدام تروریست ها را اقدامی بزدلانه خواند و خواستار مؤاخذه کشورهای حامی تروریسم شد.

  تلویزیون رسمی سوریه بعدازظهر امروز (13 مهر) از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و گفت که این حمله تلفاتی زیادی به جا گذاشته است.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است که این جنایت بیانگر پافشاری عاملان آن بر ادامه رویکرد تروریستی وحشیانه و خونین است که ملت سوریه در طول سال های گذشته از آن رنج برده اند.

  در این بیانیه آمده است که این اقدام تروریستی هرگز سوریه را از تلاش برای ریشه کنی آفت تروریسم و حامیان آن بازنخواهد داشت و این کشور با قدرت و قاطعانه به این گروه های تروریستی در هر جایی از خاک سوریه تا نابودی آن ها، پاسخ خواهد داد و تلاش برای آزادسازی خاک سوریه از اشغال نظامیان بیگانه و غیرقانونی و شبه نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سوریه از سازمان ملل برای محکومیت جنایت در حمص

درخواست سوریه از سازمان ملل برای محکومیت جنایت در حمص