مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-22سياسي

«ازدواج زودهنگام» و «ازدواج دیرهنگام» هر دو مصیبت بار است


نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با بیان اینکه ازدواج زودهنگام و هم ازدواج دیرهنگام هر دو مصیبت بار است، گفت: ازدواج های زودهنگام خیلی ویران گر و مصیبت بار است اما اگر بخواهیم یکی از عوامل طلاق را به صورت ریشه ای و تحلیلی بررسی کنیم .

- ازدواج زودهنگام و ازدواج دیرهنگام هر دو مصیبت بار است ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با بیان اینکه ازدواج زودهنگام و هم ازدواج دیرهنگام هر دو مصیبت بار است، گفت: ازدواج های زودهنگام خیلی ویران گر و مصیبت بار است اما اگر بخواهیم یکی از عوامل طلاق را به صورت ریشه ای و تحلیلی بررسی کنیم ازدواج های دیرهنگام است که بسیار آزاردهنده هستند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که شب گذشته 29 مهر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استقامت مردم پایدار، مقاوم و صبور غزه را تحسین و ظلم صهیونیست های جنایتکار را تقبیح می دانیم، رفتار مردم رنجدیده و در مشقت و سختی غزه را می توان در آیه 30 سوره فصلت مشاهده کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین بیان کرد: تفسیر آیه 82 سوره مائده را نیز در رفتار صهیونیست ها و همراهان آن ها می بینیم و یقین داریم ان شاءالله طولی نخواهد کشید که مردم غزه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ازدواج زودهنگام» و «ازدواج دیرهنگام» هر دو مصیبت بار است

«ازدواج زودهنگام» و «ازدواج دیرهنگام» هر دو مصیبت بار است