مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-05اقتصادي

افتتاح شعب بانک های اماراتی در دوشنبه در دستور کار امارات و تاجیکستان


در دیدار معاون اول بانک ملی تاجیکستان و رییس بخش ارتباط با سازمان های دولتی و حساب های غیربانکی بانک مرکزی امارات، موضوع افتتاح دفاتر نمایندگی و شعب بانک های اماراتی در دوشنبه بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، فردوس طالب زاده معاون اول بانک ملی تاجیکستان با سالم الحرمی ، رییس بخش ارتباط با سازمان های دولتی و حساب های غیربانکی بانک مرکزی امارات دیدار و گفت وگو کرد.

طی این دیدار تاکید شد که در تاجیکستان شرایط مساعدی برای جذب سرمایه گذاری مستقیم، فعالیت آزاد و بدون مانع سرمایه گذاران خارجی در بخش اقتصادی از جمله سیستم بانکی ایجاد و چارچوب نظارتی و قانونی کاملی وجود دارد.

الحرمی در سخنانی نسبت به ایجاد همکاری های سودمند متقابل و فرصت های سرمایه گذاری در بخش های اقتصاد تاجیکستان از جمله سیستم بانکی آن، ابراز علاقه کرد.

وی خاطرنشان کرد: سفر کارآفرینان و سرمایه گذاران امارات متحده عربی انگیزه جدیدی به تقویت روابط تجاری دوجانبه می دهد و به نظارت بر اجرای اسناد امضا شده در زمینه همکاری بین کارآفرینان دو کشور در جریان مجمع بین المللی سرمایه گذاری دوشنبه – 2023، کمک می کند.

در این دیدار، امکان سرمایه گذاری در سرمایه بانک های تاجیکستان از سوی سرمایه گذاران اماراتی، مسئله بانکداری اسلامی، افتتاح حساب های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعب بانک های اماراتی در دوشنبه در دستور کار امارات و تاجیکستان

افتتاح شعب بانک های اماراتی در دوشنبه در دستور کار امارات و تاجیکستان