مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:222023-10-02سياسي

تولیت آستان قدس: حتی عمل به یک آیه قرآن هم می تواند جامعه را دگرگون کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در اختتامیه بزرگ ترین طرح سنواتی حفظ قرآن کریم (تحفیظ نبوی) و تجلیل از منتخبان دوره اظهار کرد: هرچند به برکت انقلاب اسلامی کارهای قابل و بزرگی درباره قرآن صورت گرفته، اما هنوز هم فاصله جامعه ما با قرآن بیش از فاصله آسمان و زمین است.

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) گفت: خداوند متعال بهترین مخلوق خود یعنی پیامبر عظیم الشأن اسلام را برای هدایت مردم فرستاد و این نشان از محبت خدا به مردم و جایگاه والای انسان نزد خالق عالم دارد و انسان ها باید قدر خود را بدانند که تا این حد در نزد خداوند عزیز و محترم هستند.

وی افزود: پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) تمثل وحدانیت، بی مانندی و بی همتایی خداست و مثل و شبیه ندارد؛ ضمن اینکه معجزه این انسان بی مانند نیز همتا ندارد و در برابر همه معجزاتی که دیگر انبیا داشتند، هیچ کدام در اهمیت و ماندگاری به اعجاز پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) نمی رسد؛ این معجزه برای همه اعصار و بندگان خدا تا روز قیامت برقرار است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی خاطرنشان کرد: چیزی که در دست ماست صورت نازل شده قرآن است؛ درحالی که صورت عینی و حقیقی قرآن در قیامت آشکار می شود و این عالم ظرفیت تحمل حقیقت قرآن را ندارد و حقیقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: حتی عمل به یک آیه قرآن هم می تواند جامعه را دگرگون کند

تولیت آستان قدس: حتی عمل به یک آیه قرآن هم می تواند جامعه را دگرگون کند