مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-03فرهنگي

سیدعلی موسوی نژاد: «ایلیا، جستجوی قهرمان» از گیمر ها و بازی های رایانه ای می گوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید علی موسوی نژاد تهیه کننده و کارگردان فیلم «ایلیا، جستجوی قهرمان» در بخش مسابقه فیلم های بلند داستانی درباره دلیل پرداختن به این موضوع، - سیدعلی موسوی نژاد: ایلیا، جستجوی قهرمان از گیمر ها و بازی های رایانه ای می گوید کارگردان فیلم ایلیا، جستجوی قهرمان درباره این فیلم می گوید: در قصه ما چهار نوجوان حضور دارند که از گیمر های برتر جهان هستند.

یکی از آن ها آرش، پسر ده ساله ایرانی است که وارد یک بازی می شود که از سمت والدینش نهی شده بود و… به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید علی موسوی نژاد تهیه کننده و کارگردان فیلم ایلیا، جستجوی قهرمان در بخش مسابقه فیلم های بلند داستانی درباره دلیل پرداختن به این موضوع، اظهار داشت: ارتباط بچه ها با بازی های رایانه ای، موضوعی است که نباید از آن غافل شد.

بر اساس بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ما چهل میلیون گیمر در کشور داریم که از این تعداد بیش از پنج میلیون نفر به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند.

حالا پرسش اینجاست که چه نظارتی روی این افراد وجود دارد؟ چه کاری برای آن ها انجام شده و چگونه می توان فهمید چه بازی هایی انجام می دهند، چه فیلتر هایی برای بازی ها وجود دارد و چه تنظیم گری هایی در این حوزه انجام می شود؟ او در ادامه گفت: در حوزه کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعلی موسوی نژاد: «ایلیا، جستجوی قهرمان» از گیمر ها و بازی های رایانه ای می گوید

سیدعلی موسوی نژاد: «ایلیا، جستجوی قهرمان» از گیمر ها و بازی های رایانه ای می گوید