مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-15سياسي

حضور 4 گروه نمایشی خارجی در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان


دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به اعلام آمادگی 25 گروه برای شرکت در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، - رحمان هوشیاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان جشنواره مادر تخصصی تمام جشنواره های خیابانی در کشور است از این رو توجه به تقویت و توسعه آن امری ضروری است.

وی افزود: از زمان آغاز نخستین دوره این جشنواره تاکنون که به زودی شاهد برگزاری شانزدهمین دوره آن را در شهر فرهنگی و گردشگری مریوان خواهیم بود با وجود تمام محدودیت های اعتباری این جشنواره در سطحی کمی و کیفی خوبی برگزار شده است.

دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خاطرنشان کرد: مردمی بودن از مهم ترین ویژگی تئاتر است که جشنواره بین المللی مریوان بیش از سایر تئاترها بر پایه این مردمی بودن استوار است.

هوشیاری با تقدیر از حمایت های صورت گرفته به ویژه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد از این جشنواره عنوان کرد: بر اساس عرف باید 50 درصد از هزینه های برگزاری این جشنواره از طریق وزارت ارشاد و 50 درصد دیگر از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تامین شود.

وی اضافه کرد: با وجود تحقق تعهدات وزرات اما متاسفانه استان در اختصاص سهم خود عملکرد مناسبی نداشته است و این موضوع دبیرخانه را با محدودیت هایی مواجهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 گروه نمایشی خارجی در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

حضور 4 گروه نمایشی خارجی در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان