مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-17بين الملل

درخواست ضد ایرانی 100 عضو کنگره آمریکا از بایدن


صد نفر از اعضای کنگره آمریکا با ادعای «تامین مالی حماس توسط ایران» از دولت این کشور خواستند با انجام اقداماتی علیه ایران آن را «تماما پاسخگو کند.

» - صد نفر از اعضای کنگره آمریکا با ادعای تامین مالی حماس توسط ایران از دولت این کشور خواستند با انجام اقداماتی علیه ایران آن را تماما پاسخگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر نقش حمایت های ایران از حقوق جنبش مقاومت فلسطین در رخ دادن عملیات گسترده طوفان الاقصی توسط این جنبش علیه اراضی اشغالی، بیش از 100 نفر از اعضای کنگره از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در نامه مشترکی به جو بایدن رییس جمهور آمریکا از او خواستند کمک های امنیتی به رژیم صهیونیستی را افزایش داده و ایران را با ادعای تامین مالی حماس از طریق اعمال تحریم ها علیه آن و تلاش برای پایان دادن به صادرات نفت ایران پاسخگو کنند.

این نامه به رهبری جاش گاتهایمر، دان بیکن، جرد ماسکووتز و کلودیا تنی، توسط 63 نماینده دموکرات و 50 جمهوری خواه امضا شده است.

این قانون گذاران آمریکایی با ادعاهایی علیه ایران در این نامه مطرح کردند: ایران باید به دلیل نقش آن در تامین مالی حماس و تروریسم اسلامی، تماما، پاسخگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ضد ایرانی 100 عضو کنگره آمریکا از بایدن

درخواست ضد ایرانی 100 عضو کنگره آمریکا از بایدن