مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:252023-09-25حوادث

کشف محموله قاچاق 31 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف محموله قاچاق به ارزش 31 میلیارد ریال در محور لردگان به بروجن، گفت: این محموله شامل 18 هزار دست حوله تنظیف و لوازم بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان اللهی با اشاره کشف محموله قاچاق 31 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله کالای قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضایی به محور لردگان به بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن 18 هزار دست حوله تنظیف و لوازم بهداشتی، پنج هزار و 488 عدد لوازم آشپزخانه و یک هزار و 875 عدد عروسک اسباب بازی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 31 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

امان اللهی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق 31 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری

کشف محموله قاچاق 31 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری