مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-04سياسي

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط دانشجویان حافظ قرآن علوم پزشکی


جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی حافظ قرآن کریم با تجمع مقابل سردر دانشگاه تهران، هتک حرمت های دشمنان به ساحت مقدس این کتاب آسمانی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حدود 300 نفر از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی حافظ قرآن کریم حاضر در همایش فرهنگی آموزشی حافظان قرآن کریم ویژه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور،  با راهپیمایی و حضور در مقابل سردرب دانشگاه تهران، با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای مختلف، بی حرمتی ها و اهانت به مقدسات و قرآن کریم را محکوم کردند.

دانشجویان حاضر در این مراسم، ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید و با در دست داشتن شعارهایی از جمله قرآن در قلب من است، اهانت های اخیر را محکوم کرده و اذغان داشتند اهانت به قرآن، اهانت به همه مقدسات و انبیاء عظام الهی و توهین به همه موحدان عالم است.

تجمع کنندگان،حرکت وقیحانه و هتک حرمت به قرآن را محکوم کرده و این رفتارها را نشانه احساس ضعف هتاکان نسبت به منطق قرآن دانستند.

گفتنی است نخستین همایش یک روزه آموزشی - فرهنگی حافظان دختر قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت علوم با حضور 400 نفر از حافظان دختر ( دانشجو) در سالن آمفی تئاتر ستادمرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط دانشجویان حافظ قرآن علوم پزشکی

محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط دانشجویان حافظ قرآن علوم پزشکی