مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-22سياسي

ازدواج، نه یک انتخاب هیجانی بلکه یک انتخاب بلندمدت است


باید دقت کنیم انتخاب همسر یک انتخاب کوتاه مدت و دم دستی نیست؛ بلکه یک انتخاب بلندمدت است و هیجانات و عشق و علاقه های احساسی که گاهی بین دختر و پسر به وجود می آید دوام ندارد.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه، گفت: باید دقت کنیم انتخاب همسر یک انتخاب کوتاه مدت و دم دستی نیست؛ بلکه یک انتخاب بلندمدت است و هیجانات و عشق و علاقه های احساسی که گاهی بین دختر و پسر به وجود می آید دوام ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا تراشیون در سخنرانی شامگاه 29 مهرماه حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مهم ترین عامل اثرگذاری بر تربیت انسان ها والدین هستند، اظهار کرد: اگر والدین بخواهند نقش آفرینی خود را در عرصه تربیت فرزندان انجام دهند باید برخی موارد را در رابطه بین خودشان رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه یکی از چیزهایی که در زندگی مشترک می تواند مورد توجه قرار گیرد این است که زن و شوهر در مسیر تربیت فرزندان همسو و هم جهت باشند، گفت: در روایات وقتی مسئله ازدواج مطرح می شود کفویت را به عنوان یک اصل بیان می کنند؛ یعنی دختر و پسر باید کفویت دینی، فکری، اعتقادی و حتی سیاسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج، نه یک انتخاب هیجانی بلکه یک انتخاب بلندمدت است

ازدواج، نه یک انتخاب هیجانی بلکه یک انتخاب بلندمدت است