مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-24اقتصادي

سیل آستارا: از توزیع ارزان مرغ تا حضور شبانه روزی مدیران در مناطق سیل زده


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به توزیع مرغ ارزان قیمت در میان روستاییان آسیب دیده در سیل آستارا گفت: به دستور استاندار گیلان تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد بحران به طور شبانه روزی در شهر آستارا حضور دارند.

- امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین اقدامات امدادی و عمرانی صورت گرفته در شهر آستارا، اظهار کرد: به دستور استاندار گیلان تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد بحران به طور شبانه روزی در شهر آستارا حضور داشته و هر منطقه از شهر به یک دستگاه اجرایی سپرده شده است تا بر عملکرد پروژه های عمرانی نظارت کنند.

وی از رفع کامل آبگرفتگی در شهر سیل زده آستارا و پاکسازی کامل منازل مردم از گل و لای توسط گروه های جهادی و شهرداری این شهر خبر داد و گفت: با همکاری نهادها، دستگاه های اجرایی، هلال احمر و به ویژه 15 گروه جهادی حاضر در شهر آستارا، تمامی سطح شهر و منازل مردم از آب و گل و لای پاکسازی شده و شرایط شهر به حالت عادی برگشت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تأکید بر  نقش مؤثر گروه های جهادی، سپاه و بسیج در حل مشکلات ناشی از سیل در آستارا، بیان کرد: با تلاش گروه های جهادی و شهرداری آستارا تمامی فرش های مردم آستارا که دچار آب گرفتگی و گل و لای شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل آستارا: از توزیع ارزان مرغ تا حضور شبانه روزی مدیران در مناطق سیل زده

سیل آستارا: از توزیع ارزان مرغ تا حضور شبانه روزی مدیران در مناطق سیل زده